Вейпинг индустрия понесе нов удар

В началото на месеца китайска регулаторна агенция и държавният тютюнев монопол излязоха със съвместна позиция, която на практика спира всички интернет рекламни кампании и онлайн продажби на електронни цигари. Основните мотиви са последиците за здравето при непълнолетни лица.

Според представител на тютюневия регулатор, производителите на електронни цигари таргетират млади хора, а много родители са разтревожени, че децата им могат да си купят такива продукти през интернет.

Само часове след излизане на новината три водещи онлайн платформи премахнаха вейпинг продуктите от своите каталози.

Седем от най-популярните производители на електронни цигари в Китай обявиха в социалните мрежи, че подкрепят решението на регулаторния орган.

Анализатори отбелязват, че вейпинг секторът търпи сериозни ограничения по целия свят. Това е свързано с притесненията за употреба от тийнейджъри и десетки смъртни случаи от белодробно вейп-асоциирано заболяване /повече информация в първия коментар/.

Необходима ли е и у нас такава забрана?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *